Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

Intressanta filmer om vår planet.

Av Stefan Johansson - 27 maj 2014 21:30

Kommer att ge er länkar till intressanta filmer, hoppas det finns andra som finner filmerna sevärda.

Första filmen handlar om vår planet,

Trailer om filmen:






Hela filmen finns på http://www.thrivemovement.com/the_movie

Den finns på 25 olika språk, även svenska , klicka på  + i högra hörnet


Filmen är på 2 timmar 12 min, trevlig filmkväll.


Den andra filmen handlar om vår miljöförstöring, och vad som händer när världshaven stiger på grund av den globala uppvärmningen av vår planet. Filmen heter Earth Under Water - Worldwide Flooding.  Du kan se den i 720p format.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

1

Av Stefan Johansson - 7 september 2016 03:45

// _// // // // // // // ...

Av Stefan Johansson - 13 oktober 2015 09:51

Allt jag vill är att sanningen ska komma fram om cannabis medicinska förtjänster som ett näringspreparat. och ej som en medicin,  för cannabis botar ingen, men den hjälper vårt eget endocannabinoida system som vi har i våra egna kroppar sedan tiderna...

Av Stefan Johansson - 6 oktober 2015 12:41

Det förekommer nog indoktrinering av oss människor mer än vi anar. vi tror oss veta att vi vet vad som är sant eller falskt, men mycket av det är bara det vi är itutade att så ska det vara, och det är psykologi på hög nivå som har satt spratt i våra ...

Av Stefan Johansson - 6 augusti 2015 07:53

Här lägger jag upp länkar nya som äldre om cannabis medicinska egenskaper. mest som en referens emot U-FOLD:s samt FMN:s propaganda.   Ny studie visar att ungdomsbruk av cannabis INTE ökar risk för psykiska eller fysiska sjukdomar.   http://...

Av Stefan Johansson - 23 juli 2015 09:08

Här tar jag upp lite kort faran med alla dom narkotiska preparaten som är så skadliga samt att det dör i dagsläget över 500.000 varje år i självmord från tabletterna runt om i världen. https://www.youtube.com/watch?v=NtPXMPeWMHk   Dödsfal...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig gärna. Jag väntar på era frågor

RSS

Fråga mig

10 besvarade frågor

Besöksstatistik


Skapa flashcards